Review: Essence Sparkle Sand Effect in “156. me & my lover”

IMG_4195edit2
Vandaag heb ik een review voor jullie namelijk de Liquid Sand look-a-like van Essence. Jullie hebben deze nagellak vast al voorbij zien komen maar ik wou er toch een artikel van maken!

IMG_4187

IMG_4209
De lak zit in een zandloper-vormig flesje Colour & Go lakken, het kwastje vindt ik erg fijn, zelf kan ik met een streep mijn hele nagel bedekken met de lak dankzij het iets bredere kwastje.

IMG_4191 IMG_4193
In het flesje zie je een helder-rode kleur met zilver en gouden glitters, pretty!

IMG_4201
1 laag

IMG_4204
2 lagen

Zoals je ziet dekt de lak al met 1 laag maar het mooiste effect krijg je met 2 lagen, de glitters zijn niet erg opvallend maar de textuur geeft een heel mooi effect, ik ben fan!

De Sparkle Sand Effect zijn verkrijgbaar in 3 kleuren voor €1,69

Liefs Romy

4 reacties op “Review: Essence Sparkle Sand Effect in “156. me & my lover”

Ik vind het super om jullie reacties te lezen, heel erg bedankt hiervoor meiden!

